ניקוי צואת יונים

ניקוי צואת יונים

ניקוי צואת יונים, אם יש לך בעית לשלשת ציפורים, הצעד הראשון הוא לדבר עם אחד המומחים שלנו לפיקוח על ציפורים. המומחים שלנו להסרת ציפורים הם בעלי ניסיון בתחום פינוי צואת יונים ובקרתם. הטכנאים שלנו הם בעלי ניסיון בכל סוג של בעיית הדברת ציפורים באתרי תעשיה, בניינים רשומים, בלוקים למשרדים, מרכזי קניות, מרפסות, חדרי כביסה וכו '. אמצעי ניקוי הציפורים שאנו מפעילים כוללים:

השלב החיוני ביותר הוא תברואה ידידותית לסביבה עם ריסוס של אזור קינון בכדי לחסל את קרדית העופות ולהסרת חיידקים מזיקים יש לשטוף את האזור ולרסס קצף במידת הצורך.
ואז ניתן לבצע ניקוי לשלשת יונים או הדברת ציפורים בטכניקות שלנו כמו רשת, מסלול זעזועים, דוקרני ציפורים או מלכודות.

  דוקרני קוצים נגד יונים – שירות באותו היום 053-3945678

ניקוי צואת יונים
ניקוי צואת יונים

דוקרני קוצים נגד ציפורים מותקנים על גבי משטחים שטוחים שבהם מקננות הציפורים, למשל מדפים ושלטים. קוצים הם הטקטיקה הנפוצה ביותר המשמשת להסרת ציפורים מכיוון שהם עמידים ויעילים. הדוקרנים לא פוגעים בציפור אלא מאפשרים להם לא לנחות. למרות שהם עשויים להיות כואבים בעין, הם טובים יותר מאשר צואת ציפור מכוערת ולא סניטרית. קוצי ציפורים מחוברים באמצעות דבק חזק מאוד כך שהם עמידים. כל רצועת דוקרן יכולה לנוע בין 3 אינץ 'ועד 7 אינץ', תלוי באזור שיש לכסות.

    רשת נגד ציפורים – פתרון מומלץ להפסקת המטרד

רשת נגד ציפורים משמשת כדי להחריג ציפורים מאזורים גדולים בהרבה כמו מרפסות או חניונים. רשת ציפורים היא עמידה ביותר וניתן לצפות שהיא תימשך שנים רבות. כבל נירוסטה מחובר סביב היקף האזור שיוחלף והרשת מחוברת באמצעות טבעות פלדה קטנות. זהו פיתרון קבוע המספק שליטה מצוינת.

    מסלול הלם

מסלול הלם הוא מערכת הרתעת ציפורים דיסקרטית שיש לה את היתרון של הרתעת כל מיני העופות. זה עובד על דופק חשמלי לסירוגין שלמרות שאינו נעים, אינו פוגע בציפורים בשום דרך. המסלול פחות מגובה של 1 אינץ 'ולכן הוא מצוין באזורים שבהם אסתטיקה חשובה.

    מלכודת

יש אפשרות ללכוד את החיה ולשחרר אותה במקום אחר, עם זאת ציפורים הן נווטות נהדרות ויכולות לחזור. השימוש בדלת חד כיוונית הוא השיטה המועדפת עלינו כמלכוד והסרה אינו פיתרון קבוע. מלכודות משמשות בדרך כלל על מבנים גדולים יותר שבהם אין אפשרות לכסות את הוכחת בעלי החיים בבניין. דרך אחת דלתות הן השיטה המועדפת עלינו ולא לכידה ולעבור מחדש. דרך אחת דלתות הן דלתות מעוצבות במיוחד המאפשרות לבעל החיים לצאת מהרכוש ולא להיכנס אליו מחדש.

כדי להגן על הציפורים אתה מוציא את הציפור (ים), מנקים את האזור כדי להסיר את כל הצואה, או שקוצים, פסי הלם או רשת מקושרים. ציפורים הן יצור של הרגל, ולעתים קרובות חוזרות לאזור זהה שוב ושוב, לא רק שאתה מסיר את הציפורים הדרושות לך גם כדי להגן על אזורי הטבע.

הפיתרון הטוב ביותר לבעיית הציפורים שלך הוא אסטרטגיה אנושית וחסכונית לניהול מזיקים קבועים כמו כל אחד או לעיל. אם אינך בטוח במין שיש לך אתה יכול להתקשר אלינו ואנחנו יכולים לעזור לך לזהות את הציפור. ציפורים מהוות מטרד הן לעסקים והן לבעלי בתים בגלל נטייתם לגינה ולקנן בתוך מבנים. ציפורים המקננות במערך או בעליית גג תנור הם מטרד משמעותי ויכולתן לשאת ולהפיץ מחלות שווה בקלות לזו של חולדות. אם יש לך זרזירים, יונים או דרורים אתה יכול להתקשר אלינו!

ניקוי צואת יונים מבוצע על ידי צוות מקצועים בתחום צרו קשר עוד היום להפסקת מטרד היונים – 0533945678

ניקוי צואת יונים מגגות והתקנת רשת נגד יונים

  •  ניקוי גגות רעפים – ניקוי גגות ומרפסות פתוחות – ניקוי צואת יונים מדרג
  • איך מורידים קקי של יונים – נתקלתם בבעית לשלשת יונים ~ אנו הפתרון המהיר בישבלכם
  • קקי של יונים במרפסת ~ נתקלתם בבעית לשלשת יונים ~ אנו הפתרון המהיר בישבלכם
  • ניקוי והרחקת יונים ~ נתקלתם בבעית לשלשת יונים ~ אנו הפתרון המהיר בישבלכם
  • מנקה צואת יונים ~ מחפשים מנקה מקצועי ואמין !
  • ניקוי מסתור כביסה מחיר ~ המחירים נעים בין עבודה לעבודה התקשרו להצעת מחיר 053-3945678
  • לקבלת שירות מהיר, התקשר 053-3945678 או שלח דוא"ל ללניק ~~>
ניקוי צואת יונים
ניקוי צואת יונים ברחובות

כיסוי אחריותשירות למחרת או באותו היוםחומרי ניקוי ירוקים ♻️צוות ידידותי ויעיל 👨‍🔬👩🏻‍🔬צוות משרדי יעיל ומועיל המספק מענה אישי בטלפון הראשון שלך 👩🏼‍💻קבל 100 ש״ח הנחה מהניקיון הראשון שלך (מספר קוד הנחה 2020)  💯חברת ניקיון בתים 🏘חברת ניקיון דירות 🏢ניקיון חד פעמי בנכס 🏤ניקיון בתים פרטיים 🏡ניקיון אחרי שיפוץ 🛠ניקיון אחרי בניה ❄️💦🧼ניקיון דירה חדשה לפני כניסה 🌈ניקיון דירה חדשה אחרי שיפוץ 🌟פוליש 🧽 💎 💦פוליש לרצפה 🧽 💎 💦פוליש קריסטלפוליש לדירה 🧼הברקה קריסטלית לרצפה💎💎💎ניקוי צואת יונים 💩🦜פינוי צואת יונים 💩🕊

ניקיון אחרי שיפוץ

בשירותי הניקיון שלנו אנו מספקים ניקוי לאחר שיפוץ וניקוי לאחר בנייה בקריות ובצפון, כולל יקנעם, עתלית, קריות, קרית ים, קרית אתא, קרית מוצקין, קרית ביאליק, קרית חיים, עכו, נהריה, זכרון יעקב, חדרה, כרמיאל, קרית טבעון, כרמל, טירת הכרמל וכל ישראל בפריסה ארצית.

התקשרו להצעת מחיר