חברת ניקיון בקרית חיים

חברת ניקיון בקרית חיים

חברת ניקיון בקרית חיים
חברת ניקיון בקרית חיים

שירותי ניקיון לכל בית

חברת ניקיון בקרית חיים, מעניקה שירות אישי ואחראי לכל נכס. כל בית או דירה ממוצעת בישראל הזמין לפחות פעם אחת שירותי ניקיון מקצועי ויסודי עבור הבית שלו. אם זה עבור בית לאחר שיפוץ, ניקוי דירה חדשה מקבלן, פינוי דירה שכורה, או פשוט ניקוי יסודי שיש לבצע בבית מדי תקופה של מספר חודשים, כמו לקראת חג הפסח הידוע או בראש השנה. כל בית, דירה או נכס, מצריכים טיפול קבוע ותחזוקה שוטפת. בדיוק כמו רכב, רהיט, או כל מוצר אחר שקיים. כדי לשמור על האיכות, על הסדר לאורך זמן, להעניק אורך חיים גדול יותר ושיהיה נעים יותר, חייב לנקות את הבית שמלא בהרבה רהיטים ומוצרים הנמצאים בשטח גדול, וכל אחד מהם דורש יחס שונה וטיפול נכון, כדי לשמר אותו.

כל אחת מהאפשרויות הללו, כלולות בשירותי הניקיון המקיף והמדוקדק שאנו מספקים לכל לקוח בארץ במיוחד לתושבי קרית חיים והסביבה. זקוקים לשירות ניקוי יעיל ובמחיר הוגן? תתקשרו וקבלו ממגוון שירותי הניקיון הכללי שלנו לבית הנקי ביותר שתראה אי פעם. הדרך הטובה ביותר להכין את הבית לכל אירוע , הדרך לניקיון אמיתי שגורם לחיוך ושלווה, דרך חברת ניקיון בקרית חיים.

ניקיון עמוק כולל

אנו ממליצים על ניקוי עמוק כדי להשיג את כל אותם מקומות שלא נגעו בהם זמן רב, כמו חלונות וכל המסילות והמסגרות, תוך המקרר וכל המדפים והמגירות שלו, מזגנים והמסננים בתוך המזגן, כולל יחידות המנוע מחוץ לבית, ניקיון הרצפות והאריחים של כל הבית כולל קירצוץ ופוליש בעזרת מכונה ייעודית, ציחצוח והברקה של כל האריחים בחדרי המקלחות והשירותים, הסרה של כל סימני האבנית מסביב לברזים והכיורים , הברקה של כלי הסניטריה, ניקוי ושאיבת שטיחים ועוד.

הניקוי הסטנדרטי שלנו מושלם לשמירה על הבית ברמה גבוהה, ויש לנקותו לפחות פעמיים בשנה. כולל את המטבח, שהינו מהחדרים הכי פעילים ומשומשים בבית. המטבח מלא כלי עבודה, מוצרי חשמל, מקום שבו מצטבר הכי הרבה שומן ועשן מהבישול או חימום של האוכל. הרבה מגירות מלאות סכומים ושאר צלחות וכוסות – כל אלו הם קרקע פורייה לליכלוך וזוהמה, שאותם יש לנקות ולהסיר באופן קבוע, כי חייב לשמור על ניקיון בכל מקום שאנו נימצאים, זה משפר לנו את ההרגשה וגורם לשיפור ישיר בכל תחום בחיים שלנו.

ניקיון לאחר שיפוץ

שיפוץ בית או פרויקטים תיקון ושיפור ביתיים הם נהדרים, אבל הם משאירים אחריהם ליכלוך ובלאגן גדול. בין אם אתם מבצעים שיפוץ מחדש, ובין אם אתם בונים בית חדש, צרו קשר איתנו ושאלו לגבי הניקיון שלאחר הבנייה שלנו – חברת ניקיון בקרית חיים שתבצע את הפרויקט החדש שלך ותשאיר אותך נקי

בעלות על עסק פרטי משלך דורשת תשומת לב לפרטים הקטנים. לכן עסקים ובעלי בתים ברחבי קרית חיים מסתמכים על ניקיון מהיר – חברת ניקיון בקרית חיים. העדיפות שלנו כחברה בבעלות מקומית אשר מופעלת כבר כ- 20 שנה בשיגשוג והצלחה , הייתה באיכות ובתוצאה ובמחיר סביר והוגן לכל לקוח.

גאים באיכות ובשירות

אנו יודעים שיש לך אפשרויות רבות בבחירת חברת ניקיון, לכן אנו שואפים באופן יומי ותמידי לשמור על אחריותנו לשירות מעולה והבטחת איכות גבוהה. אנו משתמשים במוצרי ניקוי בטוחים, ירוקים וידידותיים לסביבה, ובציוד חדיש ביותר לשמירה על מקום העבודה שלך נקי ונעים לשהייה

המטרה שלנו

מטרתנו היא לספק את השירות המתאים והטוב ביותר לצרכים שלך – כזה שעונה על לוח הזמנים, התקציב והשירות שלך. להיות חברת ניקיון בקרית חיים המומלצת והטובה ביותר.

הניקוי שלנו משפר את הנכס שלך ועל ידי כך משפר את הדימוי שלך.  אנו מתחזקים לקוחות במשך שנים. אנו נספק לך את השירות שמגיע לעסק שלך כמו כן נספק את העקביות והיעילות שאתה מצפה לטווח הארוך.

ניקיון לפני כניסה לבית חדש

עוברים לבית חדש? תן לנו "ניקיון מהיר" – חברת ניקיון בקרית חיים – המומחים לניקיון יסודי ומושלם, לעשות עבורך את העבודה המלוכלכת! אנו משתמשים במוצרי ניקיון איכותיים ומשובחים, אנו מבטיחים לכם בית מחוטא ונקי שמרגיש באמת חדש. לבית שלך יהיה ריח נקי וייראה רענן כאילו אף אחד מעולם לא דרך בו. לפני כניסה לבית חדש, יש כל כך הרבה מטלות ניקוי גדולות ומורכבות, שאין ברירה אלא להזמין חברת ניקיון. הרצפה והפאנלים לעולם לא יהיו נקיים כמו לאחר ניקיון של חברת ניקיון בקרית חיים, לעולם לא תגיעו לגבהים ולמקומות נידחים ופינתיים בצורה יעילה ומושלמת, תריסים וחלונות חייבים לעבור ניקוי מקצועי ויסודי בכל סביבת החלון,המסגרות, המסילות והרשתות. זה עבודה שגדולה על כל אדם פרטי, קשה ומייאשת. רגע לפני שאתם חושבים לעשות זאת בעצמכם, צרו קשר איתנו, ואנו נידע להתאים לכם בדיוק את השירות שלו אתם זקוקים.

ניקיון לפני מעבר דירה

עוברים מהדירה שלכם? הדרך הטובה ביותר להבטיח לכם בית נקי היא צוות מיומן ומקצועי! תן לנו לקחת את העבודה המייגעת והמעצבנת של ניקוי הבית שלך כשאתה צריך להתחיל לארוז ולזוז. שירותי המומחים שלנו משאירים את הבית שלכם ללא רבב ומוכן לבעלי הבית הבאים ולהתחיל ליהנות. השארת מראה בית נקי והרגשה נעימה היא דרך פשוטה לשחזר את הרגע הראשוני שלך בעת שאתה עברת דירה. תן לנו להבטיח את החוויה הטובה ביותר עבור בעל הבית שלך ועבור הדיירים הבאים.

בין אם אתם זקוקים לניקיון מגורים לאחר הבנייה או שירותי ניקיון ביתיים יוצאי דופן אחרים, אנשי המקצוע של חברת ניקיון מהיר מספקים את כל ההיבטים של שירותי ניקיון מגורים. עם מוניטין מרשים בקהילת הבנייה, כמו גם ללקוחות פרטיים של שירותי ניקיון בתים, יש לנו מעל ל- 20 שנות הפניות מפה לאוזן של מעצבי פנים, אדריכלים, קבלנים ואנשי מקצוע ופרטים אחרים.

שירותי ניקיון מגורים

כקבלן ניקיון שעובד שנים רבות עם בוני הבנייה למגורים ומסחר מובילים בחיפה והצפון, מטרתנו היא להפוך לא רק לשירות הניקיון שלכם, אלא לחלק מהצוות שלכם. אנו גאים בבניית קשרים עיסקיים עם חברות ולקוחות איתם נוצרת תחושת נאמנות ושני הצדדים נהנים ממנה. כאשר הצוותים שלנו מגיעים, אנו מתכננים אסטרטגית את תהליך הניקוי המפורט שלנו עם מוצרי קו וציוד מובילים שיבטיחו עבודה בה אנו גאים ואתם מרוצים לחלוטין.

כיום, כאשר קבלנים מסחריים שוכרים קבלני משנה לחלק משירותי הניקיון למגורים בעבודה, הם מתמודדים עם הסיכונים של חומרים פגומים, תוצאות לא טובות ותאונות עבודה שיכולות להוסיף לעלויות, עיכובים ולהרגיז את המשקיעים. עם שימוש מוגבר בגימורים וחומרים מתקדמים, אנו מכסים ועוטפים בבטחה את כל המשטחים כולל שיש, גרניט, נירוסטה, ברזל יצוק, מגנים על הנברשות ובכלל על כל מוצר שקיים בבית . עובדים חסרי ניסיון ופזיזים עלולים לגרום לנזק רב העולה כמה מונים מעלות השירות של ניקיון הבית שהזמנת, טלפן אלינו עוד היום לקבלת שירות ניקיון אמין ובטוח לחברת ניקיון בקרית חיים שתדאג לחפצים האישיים שלך ותוזיל לך את העלויות.

שירותי ניקיון בית

אצלנו חברת ניקיון בקרית חיים, אנו מחויבים להשתמש רק במוצרים איכותיים ומציעים צוות מנוסה ומיומן שמספק את העבודה באופן מהיר ואחראי. המנהלים הותיקים מכשירים באופן אישי כל אחד מאנשי הצוות. הצוות האדיב ביחד עם המדים שלנו יופיע באתר העבודה שלך, עם כל הציוד והמוצרים הנדרשים. הצוותים שלנו עובדים בשקט, במהירות וביעילות, כך שתוכלו לדאוג להיבטים אחרים של הפרויקט.

בתור החבר האחרון בצוות שלך בפרויקט הבנייה, אנו מבינים שצריך לנקות את כל המגורים לכדי שלמות. הצוות שלנו מנוהל על ידי מפקח שנשאר בקשר מתמיד עם בעל הנכס ועוזר בארגון הפרויקט מתחילתו ועד סופו.  אנו עושים כמיטב יכולתנו בכדי להתאים ללוחות הזמנים של לקוחותינו, מה שיצר את הבסיס למוניטין המצוין שלנו.

ניקיון חלונות

כמומחים לניקוי חלונות בין השאר, הצוותים שלנו מאומנים ביסודיות בכל ההיבטים של ניקוי זכוכית מקורה או חיצונית, כולל ניקוי מסגרות ומסילות, רשתות ומעקים. ויטראז'ים או זכוכייות גדולות מותאמים אישית הם בעלי ערך רב מכדי להשאיר אותם לטיפול בידי צוות לא מנוסה. הצוות שלנו מציע את ההבדל הברור של החוויה בכל הקשור לניקוי חלונות מקצועי.

  • ניקוי פנים וחוץ לבית, דירה, חנות חדשה או מחסן.
  • ליטוש קירצוף ושעווה עבור רצפות, משטחים ואריחים מסוג: עץ, בטון, נירוסטה, ברזל יצוק, מתכות, שיש, כסף ועוד.
  • ניקוי בתים ודירות עבור משרדי תיווך מובילים ומשרדים לניהול נדל"ן למיניהם.
  • ניקוי וחיטוי פתחי אוורור, מרזבים ותעלות. ניקוי יסודי של אח עצים וארובות

שירותי הניקיון הביתיים המקצועיים שלנו כוללים בין היתר את הפעולות הבאות:

כל לקוחותינו יכולים לצפות לניקיון בסטנדרט גבוה, אנו מתמקדים בניקוי פרטים יוצא דופן, הימנעות מנזקים והבטחת בטיחות. אנו מחויבים לבקרת איכות, ותשומת לב לפרטים היא חתימת סימן ההיכר שלנו.

אנו מספקים שירותי ניקיון מגורים לכל תושבי קרית חיים והסביבה, לקבלת מידע נוסף על שירותי חברת ניקיון בקרית חיים היחודיים שלנו , צרו קשר עם משרדנו בטלפון 0533945678.

שירות ניקוי חלונות – הבדל ברור

חברת ניקיון בקרית חיים

זכוכית היא אחת החומרים היקרים והנראות לעין בבניין מגורים או מסחר. היא נמצאת כמעט בכל חדר, ובשנים האחרונות השימוש בהם גדל בחדות. בכל בית או דירה ישנם חלונות זכוכית כבדים ועצומים בהם צריך לטפל בזהירות ומקצועיות. חלונות הבית מהווים חלק גדול מאוד מהניקוי הכללי, ומהווה כ- 40% עד 50% מהסך הכללי, לכן ידע ויעילות בניקוי חלונות הינו הכרחי לכל חברת ניקיון בקרית חיים שמכבדת את עצמה.  ההבדל בין שירות ניקוי חלונות רגיל לבין שירות ניקוי חלונות מסחרי הוא הטיפול והפרטים שניתנים לזכוכית השברירית שלכם. צוות המומחים שלנו יבחון בפירוט כל סוג של זכוכית בבית, פעולה שדורשת עין נוקבת לפרטים, דיוק וידע שניתן למצוא רק אצל צוות מיומן ועתיר ניסיון שניתן לבטוח בו, אשר יכול למנוע נזקים, ולהעניק את הטיפול הנכון והמתאים בשבילך.

ניקוי חלונות מסחרי

בחברת ניקיון בקרית חיים אנו מתייחסים לניקוי חלונות וזכוכית כאל אומנות וידע כי זכוכית הינה עדינה בעלת סוגים שונים ובלתי ניתנת להחלפה. לכן, אנו בודקים את כל הזכוכית לפני שמתחילים בתהליך הניקוי ומשתמשים רק בציוד והמוצרים המקצועיים המתאימים ביותר עבור כל קטגוריות הזכוכית. בין אם אתה זקוק לניקוי חלונות מסחרי, מגורים או תעשייתי, יש לנו את היכולות לקבוע איזו טכניקה להשתמש בכדי למנוע נזקים ועלות מיותרת לפרויקט שלך.

שירות ניקוי חלונות

ניקוי חלונות מסחרי פירושו יותר מסתם מים וסבון. אנו מנקים בפירוט את כל סוגי החלונות והזכוכית כולל מסגרות החלונות שמסביב, המסילות והרשתות , אשר במקרים רבים יכולים להיות יקרים אפילו יותר מהחלונות בפועל. אנו משתמשים במוצרי ניקיון ירוקים וידידותיים לסביבה באופן בלעדי ובציוד חדיש, כולל כלים ומוטות טלסקופים להגעה לחלונות גבוהים מאוד. אנחנו מתעדכנים כל הזמן בטרנדים עכשוויים וממשיכים לחנך את עצמנו בטכניקות האחרונות כדי להבטיח שאנו יכולים להציע בגאווה את היתרון המוביל שלנו. שירות ניקוי חלונות ללקוחות קרית חיים והצפון.

חברתנו מכשירה באופן אישי את הצוות הגדול והמיומן שלנו – למומחי ניקוי חלונות וזכוכית. כמומחים, אנו מתמקדים בכל פרט ופרט כדי לא רק להבטיח שהחלונות שלכם נוצצים, אלא שגם מעטפות, מעקים, מרפסות, מסכים, מסילות, מסגרות ורכיבי חלון אחרים נקיים לחלוטין. אנו מנקים ומבריקים את כל גופי הזכוכית כולל קירות זכוכית, גימורי זכוכית, ריהוט זכוכית שביר ותאורה פנימית וחיצונית. יחד עם מקצועיות ואמינות שאין כמוה, אנו מבטיחים את בטיחות הפרויקט ובקרת האיכות כדי לספק את שירות ניקוי החלונות הפרטי הכי טוב שאפשרי. על כל פרויקט אחראי מפקח ונמצא בקשר רציף עם צוות חברת ניקיון בקרית חיים.

פרויקטים של ניקוי חלונות וזכוכית כוללים את השירותים הבאים:

  • שטיפה חיצונית ופנימית של כל חלון בבית כולל קירצוף בעזרת מברשות.
  • הסרה של שאריות הליכלוך והמים מהחלונות , כולל שאיבה והברקה סופית.
  • פסי חלונות ודלתות, דלתות זכוכית, מסילות החלונות וכל מסגרת החלון.
  • הסרת צבע, סימנים, שיפשופים, כיתובים וכל סימן אחר מהזכוכית.
  • ניקוי בגובה לחלונות זכוכית גבוהים וענקים.
  • ניקוי עמוק ויסודי של כל הזכוכית הפנימית בבית או בדירה כמו מקלחות, קירות זכוכית, ריהוט זכוכית, חלונות ראווה, מראות, מזנונים וספריות.

חברת ניקיון מהיר מתמחה בשירות לתושבי קרית חיים והסביבה והינה עסק מוביל לניקוי זכוכית שבוחרים באופן קבוע מעצבי פנים מובילים, אדריכלים, בעלי בתים, קבלנים ולקוחות פרטיים אחרים. אנו ערוכים לטפל בכל סוג של ניקיון , ומהירים להגיב ולטפל מהיום להיום.

חברת ניקיון בקרית חיים

אנו מספקים משרד מאויש בעובדים למענה טלפוני משעה 08:00 בבוקר ועד 20:00 לכל צרכי הניקיון. עם יותר מ-20 שנה בתחום, הפרויקטים שלנו כללו בתי חולים, בתי ספר, מלונות, מסעדות, בנייני משרדים, בנקים , בתי- חולים, ביניני דירות חדשות מקבלן, משרדים תיווך וניהול דירות ונדלן, פרויקטים בנייה מרובה ברחבי הארץ ועוד.

השירותים שלנו כוללית בתים לאחר שיפוץ, ניקיון דירות מקבלן, ניקיון חד פעמי, ניקיון בתי יוקרה, ניקיון דירה חדשה לפני כניסה, פוליש לרצפה, פוליש קריסטל, פוליש לדירה, ניקיון דירה חדשה לפני כניסה ועוד.

התקשרו אלינו עוד היום למספר 0533-945-678 למידע נוסף על השירותים המקצועיים שלנו לניקוי זכוכית ולשאר השירותים המגוונים של חברת ניקיון בקרית חיים.

״ניקיון מהיר״ מציעה את הטוב ביותר בשירותי ניקיון בישראל.

  • שירות מהיום להיום
  • חומרי ניקוי ירוקים וידידותיים לסביבה
  • צוות מקצועי ויעיל
  • משרד מקצועי המספק מענה אישי בטלפון הראשון שלך
  • חברת ניקיון בתים
  • חברת ניקיון דירות
  • ניקיון חד פעמי בנכס
  • ניקיון בתים פרטיים
  • ניקיון אחרי שיפוץ
  • ניקיון אחרי בניה
  • ניקיון דירה חדשה לפני כניסה
  • ניקיון דירה חדשה אחרי שיפוץ
  • פוליש
  • פוליש לרצפה
  • פוליש קריסטל
  • פוליש לדירה
  • הברקה קריסטלית לרצפה

בשירותי הניקיון שלנו אנו מספקים ניקוי לאחר שיפוץ וניקוי לאחר בנייה בכרמל ובצפון, כולל יקנעם, עתלית, קריות, קרית ים, קרית אתא, קרית מוצקין, קרית ביאליק, קרית חיים, עכו, נהריה, זכרון יעקב, חדרה, כרמיאל, קרית טבעון, כרמל, טירת הכרמל וכל ישראל בפריסה ארצית.

התקשרו להצעת מחיר