נהריה פוליש לרצפה

נהריה פוליש לרצפה – המומחים לפוליש והברקה

חברת נהריה פוליש לרצפה מחזיקה בניסיון של למעלה מ- 20 שנה בניקיון נכסים למגורים ומסחר בכל אזור נהריה והסביבה. חברה זו בבעלות פרטית והוקמה בשנת 1998, בעלת ניסיון רב שנים ויודעת כיצד להשאיר את הבית או המשרד נקי ללא רבב. החברה הכשירה את אנשי הצוות שלה לעבוד בצורה מושלמת בכל סוג של נכס אפשרי בכל בכל בניין מגורים או מסחרי.

אנו שירות ניקיון הניתן להתאמה אישית ובמחיר הוגן וזמין לכולם. כלקוח שלנו, תוכלו ליהנות מהיתרונות של אמינות, עבודה מקצועית ויושרה. אנשי המקצוע המנוסים שלנו בתחום הניקיון עובדים בצורה מדויקת בצוותי של שתיים או יותר בהתאם לאופי העבודה. ניתן להכיל צוותים גדולים יותר במידת הצורך. הצוות המסור שלנו יעבוד איתך כדי לוודא שאתה תמיד מרוצה מהניקיון שלהם!

אנו מורשים ומאושרים לעבוד על פי חוק, אישורים שיבטיחו שאתה מקבל שירות מקצועי ושאתה מוגן. שביעות הרצון שלך מובטחת ב 100%!

אנו מנקים בתים בתדירות שבועית, דו שבועיים, חודשיים או חד פעמיים לפי בקשתך. אנו מבצעים שירותי ניקיון דירה או מעבר דירה. שירות הניקיון  שלנו יכול להיעשות מדי יום או שבוע במשרדים, בתי ספר, בנקים, מרפאות שיניים, ביניינים ומגורים משותפים, כניסות ומבואות, מסדרונות וחדרי מדרגות.

המטרה שלנו

המטרה שלנו היא לגרום לכל בית, דירה ומשרד להיראות נקיים ורעננים. הלקוחות שלנו תמיד בעדיפות ראשונה, ושביעות הרצון שלהם קודמים לכל. אנו שמים דגש על איכות, דייקנות, מקצועיות ויחס חברי וחיובי.  אנו תמיד במצב של שיפור בכדי לספק את חווית השירות הטובה ביותר האפשרית. זה המתכון שלנו להצלחה, ואנחנו שואפים להשתפר בכל יום! נהריה חברת פוליש ברמה ואיכות אחרת.

אנו מנקים את כל סוגי הריצוף הקיימים, פורצלן, קרמיקה, לרבות למינציה, עץ קשיח, אריחים, ויניל ובטון, ובעצם כל סוג ריצוץ שקיים. טיפול מקיף ברצפה מסייע בהגנה ומאריך את חיי הריצוף ומונע כתמים, שריטות, שפשופים, נזקי מים וגידול עובש.

צרו קשר היום עם הצוות שלנו בנהריה פוליש לרצפה בכדי לדון בשורה מלאה של שירותי הטיפול ברצפות שלנו. יחד נוכל לפתח תוכנית טיפול מקיפה העונה על הצרכים שלך ועל תקציבך!

עבור לקוחות פרטיים או מוסד מסחרי כמו חנות קמעונאית, בית ספר, בית חולים או בניין משרדים, רצפות נקיות נותנות למבקרים את הרושם שהנכס מתגאה במתקניו וערך הניקיון שלו חשוב לו ביותר. כיוון שכך, טיפול רצפה מסחרי תקין הוא קריטי לכל עסק! ליטוש קבוע גורם לרצפות שלך לבלוט עם ברק בהיר, וגם להגן עליהם מפני נזקים כמו שריטות ובלאי.

טכניקות פוליש

טכניקות טיפול רצפות מסחריות סטנדרטיות דורשות ניסיון רב לביצוע תקין כנדרש, כמו גם ציוד מקצועי וייעודי, במיוחד במתקנים גדולים יותר. עבור עסקים רבים, חסכוני יותר עבורם לקבל שירותי טיפוח רצפתיים מסחריים מקיפים, כולל ניקוי, ליטוש והברקה.

גריפה ושטיפה שגרתיים יכולים לשמור על ניקיון הרצפות ולחטא אותן. אך בסופו של דבר, לכלוך ייכנס לגימור הרצפה בפועל, ויפחית את ברקו ויוביל לנזק קשה יותר, במיוחד באזורים עם תנועה רבה של אנשים כמו מסדרונות או שטחי מעבר.

ליטוש וקירצוף קבוע מסיר לכלוך שהוטמע בגימור, מחליק וממלא פגמים במשטח, משחזר את הברק המקורי ומגן על פני השטח מפני נזק נוסף.

חברת ניקיון

ליטוש וציחצוח רצפות – שלבים

תהליך הליטוש וציחצוח מלא דורש מספר שלבים לתוצאות מקצועיות ומושלמות לאורך זמן, תוצאות שניתן למצוא באחריות אצל נהריה פוליש לרצפה, והוא כולל:

גריפה ואיבוק של הרצפה כדי להסיר את כל הלכלוך והפסולת הראשונית, שטיפת הרצפה באופן מלא, בחירת פתרונות הניקוי והרפידות המתאימים בהתאם לסוג הריצוף, ניקוי הרצפה ופני השטח בעזרת מכונת פוליש והברקה מקצועית, ואז ליטוש סופי של הרצפה באמצעות כרית ליטוש מיוחדת עד לתוצאת גימור סופי ומושלם.

תהליכי ניקוי מקצועי הם הרבה יותר יסודים ומעמיקים מאשר ניקיון עצמי של הבית האישי שלנו. שהמוניטין שלך וכל העסק שלך תלויים אך ורק בתוצאות הניקיון הכללי של הבית או הדירה והבניין, אתה רוצה לעשות עבודה נהדרת, ותעשה כל שאפשר לרצות את הלקוח.

אז כשמדובר בניקוי רצפות, איך תדעו מהם התהליכים השונים וכמה הם עולים? ישנם מספר שיטות ואפשרויות שעומדות לפניכם.

אתה יכול לשמוע אנשים מדברים על קירצוף רצפה לעומת ליטוש רצפה, אך האמת היא ששני סוגי הניקוי דומים במקצת מכיוון שהם בעצם משנים את אופי משטח הרצפה בזמן שהם מנקים.

קירצוף או ליטוש, שניהם משתמשים במכונות עם רפידות מסתובבות שנעות בקצב איטי או מהיר יותר. בעזרת תמיסות ונוזלים למילוי החורים או החריצים הללו, המכונה חובטת ומכניסה פנימה את החומרים וכך נוצר הברק.

ליטוש, או צחצוח כפי שנקרא יותר לפעמים , היא פעולה נפוצה וידועה שנים רבות בכל רחבי הארץ. מכונות ליטוש נעות בקצב מהיר יותר, בעזרת סוגי נייר וצמר ליטוש שונים, אנו בעצם מורידים  את השכבה העליונה מהרצפה וכך מאזנים את הרצפה ונוצר הברק וההברקה. ליטוש הרצפות יוצר משטח חלק יותר כך שהוא ייראה נקי יותר ובוהק יותר. ליטוש משנה את איכות החומר של המרצפות על ידי הוספת חומר נוסף להגנה עליו.

סוגי רצפות

בכל סוג של רצפה יש שקעים מועטים, חריצים וסדקים במשך השנים, דבר שמוביל למראה פחות מבריק, שנראה דהוי ומשעמם, ולכן יש להחליק את פני השטח, על ידי ליטוש שמשתמש בתהליך עמוק וכבד יותר בכדי להבריק את המרצפות.

תן לנו – חברת ניקיון מהיר מוסמכת ויסודית לתושבי נהריה והסביבה לעזור לך להבין את זה, אנו נהריה פוליש לרצפה – הצוות שיפתור לך את שרצית בדרך הטובה, היעילה והמהירה ביותר , בהבטחה.

רצפות בטון

רצפות בטון מצויות בדירות רבות ובעיקר בבתים פרטים ווילות בשנים האחרונות, הם עמידות במיוחד אך גם פגיעות לשיפשופים קטנים, כתמים ושריטות. מאגר רצפות בטון הוא עצום והינו אחד הפיתרונות הטובים ביותר לריצוף הבית שלך.

רצפות בטון מלוטשות יכולות להיראות מודרניות למדי עם אינספור דוגמאות וגדלים , סוגים שונים ואיכויות, והם בעלות צורך לתחזוקה מינימלית, ולכן זהו פיתרון טוב בכל מה שקשור להחלטה על סוג הריצוף.

שומשום

מרצפות שומשום הינם אחד מסוגי המרצפות הנפוצים בישראל, והיו בשימוש רב בשנות ה-70 ועד שנות ה-90 בכל בית ודירה. מרצפות אלו שייכים למשפחת מרצפות מסוג טראצו – מקור השם הוא העיירה Terrazzo באיטליה. הריצוף בטרצו מרובע היה מיוצר בתחילה למידות של 20 סנטימטר, לאחר מכן שונה למידות של 30 סנטימטר, עד לתקופה של תחילת שנות התשעים אשר בהם פחת מאוד השימוש בטראצו, בין השאר בעקבות ירידת המחיר ועליית האיכות של אריחי הקרמיקה. מרצפות אלו בעלות כושר ספיגה גדול, וכל סוג וטיפה של נוזל יכול לגרום נזק לריצוף, לכן מצב זה מחייב טיפול מונע והגנה על ידי חומר מסוג סילר המונע חדירה של נוזלים  לריצוף.

הסילר הוא חומר איטום למשטחי אבן או שיש המבוסס על שני חומרים עיקריים : על בסיס אקרילי – מדולל במים, על בסיס סולבנט – מדולל בטינר או טרפנטין. מטרתו העיקרית של הסילר הינה למנוע רטיבות, לחות וכתוצאה מכך עובש וחיידקים על משטחי בטון ואבן. כיום ישנם סוגים רבים של סילר המיועדים עבור משטחים שונים והם שונים בהרכבם הכימי, השוני נועד לגרום לחומר לחלחל אל תוך המשטח או המרצפות דרך נקבוביות מקרוסקופיות, להשתלב בתוכו וליצור שכבת מגן , מטרתו איטום משטחים שרמת האטימות שלהם אינה גבוהה.

למשל לריצוף או חיפוי קיר מאבן טבעית,  ריצוף טראצו או משטחי בטון. כל אלה הם חומרים בעל רמת ספיגה גבוהה, לתוכם מחלחלים בקלות נוזלים כמו מים, שומנים או סוגי מזונות העלולים לגרום לכתמים, להתנפחות החומר ולבלאי.

כאן נכנס הסילר המושיע, הנספג מבעוד מועד לתוך החומר עליו הוא נמרח, מחזק ואוטם אותו.
כושר העמידות של הסילר הוא לשנתיים,  לכן חשוב לשמר את הסילר כל פעם מחדש בכדי שהיה אפקטיבי. ייעוץ מקצועי ואחראי ניתן לקבל בטלפון אצל נהריה פוליש לרצפה.

קרמיקה

מרצפות הקרמיקה הן הסוג הנפוץ והפשוט ביותר של ריצוף.  קרמיקה היא חומר המיוצר בהליך תעשייתי ואינו טבעי. היא מגיעה בשלל צבעים, דוגמאות, גדלים ומחירים. יתרונה של הקרמיקה הוא במחירה הזול יחסית ומשמשת בעיקר לריצוף פנים.

אריחי הקרמיקה בעלי ספיגה נמוכה, עמידים בפני חומצות ושחיקה, וקיימים במגוון צבעים וטקסטורות. חסרונם הוא פריכותם והם עשויים להשבר כתוצאה ממכה. תהליך הייצור הייחודי לכל סוג של אריח קובע את תכונותיו של האריח ואת עמידותו לשחיקה.

גרניט פורצלן

גרניט פורצלן הינה מהקרמיקה הקיימת מהדור החדש, שלא כמו קרמיקה רגילה ריצוף גרניט פורצלן עמיד מאוד לכימיקלים, נזקי דריכה וסדיקה, שפשוף וסימנים.

אחד היתרונות של אריחי גרניט פורצלן הוא בכך שאין צורך בתחזוקה מיוחדת ובנוסף ניתן לרצף אותם על רצפה קיימת. כיום קיימים מגוון עצום ורב, ויש אפשרות לחקות כמעט כל מוצר בטבע כמו עץ, בטון, שיש, ואחרים. ניתן לבחור בין גימור מט, מבריק או לפאטו.

אבן טבעית ובריקים

אבנים טבעיות שונות המגיעות ממחצבות בארץ ומרחבי העולם משמשות לריצוף פנים וריצוף חוץ. האבנים מגיעות בשלל גדלים, צבעים ומחירים תלוי במקור שלהם והנדירות.

אבן טבעית היא סוג ריצוף מלאת יופי ואופי שמשדרגת כל קיר וכל חלל, מוסיפות חמימות, טקסטורה ועומק לקיר, ומהווה מוקד של צבע ועניין.  אבנים אלו עמידים בפני נזקי מזג אוויר קיצוניים,והינם חיפוי איכותי ללא צורך בתחזוקה ובתיקונים לאורך שנים – ולפיכך העלות שלהן גבוהה יותר, יכולים להגיע לסכומים הכי גבוהים שקיימים בשוק עבור ריצוף. כמו כן הם בעלי יכולת בידוד אקוסטי, ובעלי מראה על זמני מרשים ומיוחד, המשלב ניחוח עתיק בעל עוצמה, שמתאים לכל סוגי העיצוב, מודרני, כפרי או ימי הביניים.

שיש

שיש הוא אחת האבנים הטבעיות היפות והנפוצות ביותר בעולם. לאבן זו יש את הכוח לשפר את המראה ולהוסיף נגיעה של בלעדיות לכל חלל בו אנו משתמשים בו כדי לקשט.

בהיותו אורגניזם טבעי, הוא מגיב כימית לכל חומר אחר שבא איתו במגע או נחשף אליו. חומרים חומציים כמו סודה, סילר, מיץ תפוזים או חומר אלקליין כמו סבון, קלין, חומץ ועוד,  כולם יגיבו ברמה כימית עם האבן שתגרום למה שמכונה תחריט.

תחריט או חריץ הוא הכתמים המעצבנים והעמומים למראה שנראים כמו טיפות טפטוף או סימני טבעת שלא ניתן להסירם בטכניקות ניקוי רגילות, במיוחד חתיכות שיש הנמצאות במשטחי השיש.

שיש הוא גם רגיש מאוד בכל מה שקשור לשריטות, וכך נוצר מה שמכונה סימני תנועה ועקבות. סימנים אלו הם שילוב של שריטות קלות ושריטות עמוקות במשטח. השריטות הללו בדרך כלל נובעות מחתיכות הסלעים הקטנות, וחתיככות חשופות של חומרים שנתקעים מתחת לנעלינו, וכשאנחנו הולכים על משטח השיש עם הנעליים המלוכלכות הללו, אנו שורטים את הרצפה בכל רחבי הבית. לחברת נהריה פוליש לרצפה יש שיטות ודרכים רבות להעלים את השריטות הללו לתמיד.
  

תנו לנו להחזיר את החיים לשיש שלך

לאחר זמן מה, כמות הכתמים והשריטות הופכת ממש בולטת עד לנקודה בה נעשה מתסכל ומעצבן להסתכל. בנוסף לכך אי יכולת להסיר את הכתמים, הסימנים והשריטות האלה, לא משנה כמה אנו מקרצפים אותם, מנגבים אותם או כימיקלים שאנו משתמשים בהם, גורמת לנו לרצות לפנות למקצוענים. זה הרגע שלכם לפנות אלינו – לשירותי ניקיון מהיר, תאפשרו לנו להחזיר את החיים לשיש שלך והגימור הגבוה שכולנו אוהבים! ידע וניסיון הם שקובעים ומשנים את התמונה – תנו לנו נהריה פוליש לרצפה לשנות לכם את התמונה.

ליטוש

פעולת פוליש פשוטה: מסירה רק כתמים ושריטות עדינות. בתהליך זה, למכונת הרצפה תהיה כרית ליטוש וקרם יחודי המעניק ברק נהדר לרצפה ומשמש יותר כהליך תחזוקה. התהליך הזה זול יותר ואנשים אוהבים אותו מכיוון שזה תהליך ידידותי לתקציב. זה גם תהליך מהיר יותר, ונועד עבור חללים גדולים שלא מצריכים הרבה זמן לעבוד עליהם.

פוליש מלא

פוליש שיקום מלא: זהו התהליך המשמש להחזרת השיש למצב חדש. כן, פשוטו כמשמעו חדש! תהליך זה מסיר 100% שברים וסדקים ,  100% כתמים וכל מה שביניהם. בתהליך זה אנו מסירים את השכבה העליונה המלוכלכת ואת כל מה שסביב. לשם כך נשתמש בדיסקים מתכתיים, דיסק יהלום, בדיסק ליטוש ולבסוף נשתמש בקרם הבקרה לגימור וניצנוץ מושלם.

אנו בחברת ניקיון מהיר מבצעים תיקון ושיחזור רצפות עם מומחיות ואהבה. שיקום והברקת אריחי שיש ורצפות ישנים והחזרתם לתפארת וליופיי הראשוני שלהם – זה התחום שלנו.

נהריה ליטוש רצפה היא חברה עם ניסיון של 20 שנים, אשר מטרתה היחידה היא שירות ליטוש רצפות מכל הסוגים, ולספק את השירותים הטובים ביותר ללקוחותיה. יש לנו המלצות מעוררות קנאה ברמות המקצועיות והגבוהות ,  השירותים שלנו חורגים מהציפיות והצרכים של הלקוחות הנאמנים שלנו.

מגוון הלקוחות שלנו כולל בתים למגורים, בתי מלון, בתי חולים, קניונים וחנויות ועסקים פרטים. יש לנו בסיס לקוחות נאמן שחוזר אלינו בגלל רמת השירות והמצוינות שאנו מציעים.

אנחנו בנהריה פוליש לרצפה לא מתהדרים בהישגים שלנו. אנו מעדיפים להרוויח את המוניטין שלנו על ידי מתן שירותים מיטביים ללקוחות המוערכים שלנו. התקשר אלינו עכשיו וקבלו הצעה משתלמת.

גלה מדוע ״ניקיון מהיר״ מציע את הטוב ביותר בשירותי ניקיון בישראל.

  • כיסוי אחריות
  • שירות מהיום להיום
  • חומרי ניקוי ירוקים וידידותיים לסביבה
  • צוות מקצועי ויעיל
  • משרד יעיל המספק מענה אישי בטלפון הראשון שלך
  • קבל 100 ש״ח הנחה עבור הניקיון הראשון (מספר קוד הנחה 2019) 
  • חברת ניקיון בתים
  • חברת ניקיון דירות
  • ניקיון חד פעמי בנכס
  • ניקיון בתים פרטיים
  • ניקיון אחרי שיפוץ
  • ניקיון אחרי בניה
  • ניקיון דירה חדשה לפני כניסה
  • ניקיון דירה חדשה אחרי שיפוץ
  • פוליש
  • פוליש לרצפה
  • פוליש קריסטל
  • פוליש לדירה
  • פוליש לדירה
  • הברקה קריסטלית לרצפה
התקשרו להצעת מחיר