פוליש לרצפה בחדרה

פוליש לרצפה בחדרה- המומחים לפוליש והברקה

פוליש הוא תהליך ניקוי עומק יסודי של הרצפה. ישנם סוגים שונים של פוליש שיש להתאים לעשרות הסוגים השונים של רצפות ואריחים, לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות, עלויות שונות וזמני ביצוע ארוכים. הניקוי מתבצע על ידי מכונת פוליש מקצועית אשר נועדה לקרצף ולהבריק את הרצפות השונות. מכונת הפוליש מסירה שכבה של לכלוך ושומנים שהצטברו במשך השנים על גבי הרצפה, וכבר נטמעו והשתלטו עליה וגרמו לשינוי הצבע והמראה של הרצפה.

 פוליש לרצפה

שלושה סוגים של פוליש: פוליש קריסטל, פוליש ווקס ופוליש אקרילי

כדי לחדש ולהבריק מחדש את הרצפה, נועדה פעולת פוליש הקריסטל שמחזירה לחיים את הצבע המקורי של הרצפה, ומוסיפה לה מעטפת של הגנה בפני שריטות ומפגעים ששנגרמים במהלך כל יום מחדש.  הרווחים בין האריחים הניקראים פוגה או רובה כבר שינו צבע, נהיו שחורים , לחלקם ירד אפילו כל חומר המילוי ויש למלא אותו מחדש. מכונת פוליש מקצועית נועדה לקירצוץ ושפשוף של לכלוך וכתמים שלא ניתנים להסרה בניקוי רגיל. זהו מכשיר חשמלי מקצועי שיש לאנשי מקצוע שזו היא עבודתם היום יומית – ניקיון ופוליש לרצפה בחדרה.

פוליש קריסטל

בכדי להנות מריצוף נקי ומבריק, ולהעניק לרצפה מראה חדש, נוצץ, טבעי כמו שהיה לה שיצאה מחנות המפעל יש לבצע פוליש קריסטל. פוליש קריסטל לרצפה הינו תהליך של החדרת חומרי קריסטל למרצפות בעזרת חימום של צמר מגנזיום בעזרת מכשיר הפוליש המקצועי. המטרה בתהליך זה הוא החדרת החומר לתוך המרצפות בעזרת חומרים נלווים. החדרת החומר מתבצעת בכמה שלבים של שכבות עד לתוצאה מבריקה במיוחד, שגורמת לכל משטח הרצפה של הבית להיות שווה בגובהו מעל לגובה הרובה או הפוגות של התקנת הרצפות, ולשמש רצפה אחידה לא חריצים.

בשנים האחרונות חל שדרוג משמעותי במתן פתרונות להברקת מרצפות. מכונות הפוליש וההברקה חכמות יותר ובעלות יכולות גדולות ומגוונות, החומרים להברקה ופילוש טובים, מרוכזים ויעילים יותר,קיימות שיטות חדשות להברקה מקסימלית שיחזיקו לאורך שנים.

ביצוע פוליש קריסטל

ביצוע הפוליש קריסטלי הינה פעולה שדורשת דיקנות ומיומנות על ידי בעל מקצוע ותיק ומנוסה, כמו חברת ניקיון מהיר שלה ניסיון וותק של 20 שנה, על מנת להשיג תוצאות טובות שיחזיקו לאורך זמן. לא כל אחד יכול לבצע עבודה כזאת כראוי, תבררו על החברה המבצעת לפני, רק בעל ניסיון ותיק וידע יוכל להשיג תוצאה מושלמת.
ישנם סוגי מרצפות ואריחים רבים ומגוונים, בעלי סוגים,גדלים ורמות איכות שונות, בכדי לבצע פוליש והברקה קריסטל מתאים לכל אלו, יש להתאים חומרי ניקוי והברקה ספציפיים לכל אחד מסוגי האריחים האלו, אשר יכולים להיפגם במידה ולא מבצעים את פעולת הקריסטל כראוי. פוליש לרצפה בחדרה הינו שירות שסופק לאלפי לקוחות במשך 20 השנים האחרונות, וימשיך להוביל בתחום עוד שנים רבות בעתיד.

פוליש קריסטל מצריך מיומנות וניסיון

ביצוע הפוליש קריסטלי הינה פעולה שדורשת דיקנות ומיומנות על ידי בעל מקצוע ותיק ומנוסה, כמו חברת ניקיון מהיר שלה ניסיון וותק של 20 שנה, על מנת להשיג תוצאות טובות שיחזיקו לאורך זמן. לא כל אחד יכול לבצע עבודה כזאת כראוי, תבררו על החברה המבצעת לפני, רק בעל ניסיון ותיק וידע יוכל להשיג תוצאה מושלמת.
ישנם סוגי מרצפות ואריחים רבים ומגוונים, בעלי סוגים,גדלים ורמות איכות שונות, בכדי לבצע פוליש והברקה קריסטל מתאים לכל אלו, יש להתאים חומרי ניקוי והברקה ספציפיים לכל אחד מסוגי האריחים האלו, אשר יכולים להיפגם במידה ולא מבצעים את פעולת הקריסטל כראוי. פוליש לרצפה בחדרה הינו שירות שסופק לאלפי לקוחות במשך 20 השנים האחרונות, וימשיך להוביל בתחום עוד שנים רבות בעתיד.

חידוש פוליש

פוליש קריסטל יש לחדש כל שנתיים במידה ואתם רוצים שהרצפה תהיה תמיד מבריקה ונוצצת. אם ביצעו לכם את ההברקה בעזרת חומרים טובים ובדיקנות פעולה זאת יכולה להחזיק אפילו עד 5 שנים. יש לקחת בחשבון ששטיפה בחומרי ניקוי ביתיים מסירה את ההברקה מהר יותר, ובעצם פוגמת בהברקה. יש להשתמש בחומרים יחודיים ומעט יקרים יותר מאלו שנמצאים בחנות. באפשרותכם לשאול אותנו ולרכוש מאיתנו חומרי ניקוי יחודיים שלא ניתן למצוא בסופרמרקט, אלא רק בחומרים איכותיים שאנו מייבאים מחו"ל, ואנו בפולש לרצפה בחיפה מתחייבים לכך.
חברת ניקיון מהיר מספקת עבודות הברקה לכל סוגי האריחים, כל חומרי הניקיון שלנו הם ירוקים בעלי תו תקן וידידותיים לסביבה, חומרים אלו משולבים ומותאמים לסוג הרצפות של כל אחד מהלקוחות, דבר שיספק הגנה לרצפה מפני לכלוך וכתמים, ויגרום לתוצאה איכותית לאורך השנים.

פוליש וליטוש רצפה

ליטוש הוא פעולת  גימור הגורמת להחלקה של פני שטח. לעיתים המטרה היא ליצור שטח בעל תכונות של מראה, כלומר החזרת אור גדולה והברקה מלאה. הדרך הנפוצה להשגת גימור זה היא ליטוש מכני – שפשוף פני השטח בסק'וטצ וניירות שיוף בדרגות קושי וחוזק שונים. לדוגמה מתכת ועץ ניתנים לליטוש על ידי נייר זכוכית שהוא נייר שעליו מודבקים גרגרי זכוכית. סוגי אריחים וקרמיקות שונות, שהן בדרך כלל קשות מזכוכית, נהוג ללטש בעזרת דיסק יהלום. ליטוש מכני נפוץ הוא דיסקה מסתובבת במכונת ליטוש שעליה מונח סוגי נייר עם דרגות קושי וחוזק שונות.

הברקת מרצפות – שלושה אפשרויות

חדרה פוליש לרצפה

להברקת מרצפות ישנם שלושה סוגים של פוליש: פוליש קריסטל, פוליש  ווקס ופוליש אקרילי. ההבדל העיקרי הוא באופן ביצוע, ההברקה ואיכות התוצאה הסופית – פוליש לרצפה בחדרה תעניק להם את התוצאה הטובה ביותר.

פוליש ווקס היא פעולה של קירצוף המרצפות על ידי מכונה וסקוץ' ברייט. לאחר יבוש השטח מורחים פוליש ווקס – חומר ציפוי הנמרח על פני הרצפות. למראה מבריק רצוי לעבוד עם מכונת פוליש וסקוץ ברייט לבן.

פוליש קריסטלי הוא הליך מגנזיום הגורם להברקה לחדור לתוך המרצפות. החדרת החומר נעשית בעזרת חימום השטח בעזרת מכונה וצמר פלדה בכמה שלבים עד לתוצאה מבריקה. מבוצע על רצפות מסוג אבן ושיש.

פוליש אקרילי הוא תהליך של ציפוי הרצפה בחומר אקרילי אנטי סטטי ועמיד במיוחד בפני שריטות, חבלות ואף כימיקלים שונים. בזכות תכונותיו אלה של הפוליש האקרילי משמש בעיקר בתעשייה ולמקומות ציבוריים.

פוליש ווקס או פוליש קריסטל?

אם יש לכם דילמה בין שתי סוגי הברקות אלו אנו תמיד נמליץ על פוליש קריסטל מדובר על הברקה אכותית יותר שתחזיק לאורך שנים, מעבר לכך בעת הזזת רהיטים לא ישאר סימני גרירות או שריטות כמו בביצוע פוליש ווקס.

פוליש קריסטל מעניק לרצפה מראה מבריק מאוד ונוצץ ממש. הפוליש מקנה לרצפה מראה חדש, זוהר ויוקרתי. הפוליש מחזיק לתקופה הארוכה יותר מביו סוגי הפוליש האחרים ומחזיק לתקופה של עד שנתיים. את פוליש הקריסטל ניתן לבצע בכל עת ואת הרצפה לאחר הפוליש ניתן לנקות באמצעות סמרטוט רצפה רגיל.

הפוליש הקריסטלי צריך להעשות באופן מקצועי בלבד על ידי צוות מיומן ומנוסה וכמובן בעזרת ציוד וחומרים איכותיים. עבודה זאת שונה מעבודות כפיים של בעלי מקצוע אחרים כמו צביעה או חשמל לבית, לכן אנו ממליצים לפנות לצוות ניקיון שמתמחה בפוליש מידי יום, שיש לו ניסיון בעבודה זו עם בתים פרטיים, ארגונים, חברות ומוסדות שונים ומבין את אופן ביצוע פוליש הקריסטל, כמו שרק יודעים בפוליש לרצפה בחדרה.

פוליש ווקס הוא פעולת ניקוי ופוליש המציעה מריחת ציפוי מגן שמספק הברקה למרצפות. פעולה זאת היא פשוטה יותר מתהליך ההברקה הקריסטלית. אחד החסרונות הבולטים הוא שלאחר תקופה הברק נעלם, פוליש וקס מומלץ לגגות, רצפות PVC, ומרצפות אבן כמו טראצו, סומסום ועוד.
החסרון הבולט של הווקס זה אורך חיי הברק קצר ומעורך להחזיק מקסימום שנה אחת.

הברקה ותחזוקה לאחר פוליש קריסטל

תחזוקה נכונה לאחר ביצוע פוליש קריסטל חשובה מאוד להמשך מראה מבריק לנוצץ לאורך זמן. אם תעשה שטיפה לא נכונה ולא בריאה, על ידי חומרים ניקוי מזיקים כמו חומצה או אקונומיקה, החומר הקריסטלי ייעלם מכיוון שחומרים אלו גוברים לאורך זמן על החומר הקריסטלי שחדר למרצפות, הם חודרים אל המרצפות ויוצרים כתמים ואף שריטות וסימני שפשוף , עד שהם גורמים להסרה של כל פעולת הפוליש קריסטל.

לכן יש להימנע משימוש בחומרים אלו ולהשתמש בחומרים איכותיים שישמרו על המראה המבריק, לשם כך הנכם יכולים לשאול אותנו על חומרי ניקיון מומלצים וראויים ואפילו תוכלו לרכוש מאיתנו חומרים מקצועיים כאלו אשר מיובאים מחו"ל והם הכי מומלצים מבחינתנו – פוליש לרצפה בחדרה.

לפני ביצוע פוליש קריסטל בבתים ודירות, יש לבחון את האריחים והמרצפות הקיימות. לכל רצפה קיימת יש שכבות שומן ולכלוך שהציטברו במשך השנים, לכן טרם ביצוע פוליש קריסטל אנו נאלץ לבצע ליטוש שמטרתו להסיר את אותה שכבת שומן או ווקס ראשונייות שהיו על המרצפות, על מנת שניתן יהיה לבצע הברקה בכדי שהחומר ייתפס ברצפות כראוי.
טיפול נכון, מקצועי ומדויק עבור המרצפות שלכם יש לבצע אצל המומחים בתחום בלבד.

ניסיון וידע עצום – פוליש לרצפה בחדרה
אנו חברת פוליש ותיקה בתחום הפוליש וניקיון מזה שנים, לנו הידע והמיכשור המתקדם ביותר. אצלנו תמצאו טיפול וחידוש מרצפות ברמה המקצועית והאיכותית ביותר. אלו פעולות עבודה שאנו מבצעים מידי יום, זו היא לנו דרך חיים. אנו מתמחים בחידוש וטיפול לכל סוגי המרצפות הקיימים, ריצוף פנים או מחוץ לבית.
לקבלת פרטים נוספים ומידע חשוב נוסף, אנא צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עת. אנו כאן למענכם ובשבילכם.

שירותי ניקיון מקצועיים כוללים בתוכם קרצוף ופילוש של רצפות ואריחים במכשיר חשמלי מקצועי, ביחד עם חומרים מסירי שומנים וחומרי הברקה. ניקיון צינורות פנימיים וחיצונים בבית והסביבה כמו צנורות אינסטלציה, איורור וביוב. שטיפה וצחצוח של כל חלונות הבית , כולל המסגרות, אדניות ומסילות, לאחר מכן שאיבה וייבוש של המים מכל סביבת החלון, והברקה של הזכוכיות.

עלות שירותי ניקיון ופוליש

הצעת מחיר לניקוי וניקיון של דירה או פוליש לבית כוללים בתוכם מספר רב של מרכיבים, אך הפרמטרים הקובעים בעיקר הם:

פוליש לרצפה בחדרה
  • גודל הדירה – כאשר הבדיקה נעשית לפי השטח  על ידי מדידה מ”ר.
  • נוחות הגישה לדירה – באיזו קומה מדובר והאם ישנה מעלית בבניין או רק חדר מדרגות.
  • דירה ריקה לעומת דירה מרוהטת, כאשר באופן טבעי ניקיון דירה ריקה הוא זול יותר.
  • האם ישנה מרפסת או מספר מרפסות, מרפסת פתוחה או סגורה עם גג.
  • סוג הניקיון שהוזמן, האם מדובר בניקיון דירה חד פעמי רגיל, באופן קבוע, פוליש וחידוש מרצפות, ניקיון כללי יסודי ועוד.
  • האם ישנן בקשות מיוחדות לניקוי עומק יסודי של איזורים ספציפיים בבית או של מכשירי חשמל, או של כל חפץ בבית שידרש.

מדוע לבחור בנו

גלה מדוע ״ניקיון מהיר״ מציע את הטוב ביותר בשירותי ניקיון בישראל.

פוליש לרצפה בחדרה
  • כיסוי אחריות
  • שירות למחרת או באותו היום
  • חומרי ניקוי ירוקים
  • צוות ידידותי ויעיל
  • צוות משרדי יעיל ומועיל המספק מענה אישי בטלפון הראשון שלך
  • קבל 100 ש״ח הנחה מהניקיון הראשון שלך (מספר קוד הנחה 2019) 
  • חברת ניקיון בתים
  • חברת ניקיון דירות
  • ניקיון חד פעמי בנכס
  • ניקיון בתים פרטיים
  • ניקיון אחרי שיפוץ
  • ניקיון אחרי בניה
  • ניקיון דירה חדשה לפני כניסה
  • ניקיון דירה חדשה אחרי שיפוץ
  • פוליש
  • פוליש לרצפה
  • פוליש קריסטל
  • פוליש לדירה
  • פוליש לדירה
  • הברקה קריסטלית לרצפה

בשירותי הניקיון שלנו אנו מספקים ניקוי לאחר שיפוץ וניקוי לאחר בנייה בעתלית ובצפון, כולל יקנעם, עתלית, קריות, קרית ים, קרית אתא, קרית מוצקין, קרית ביאליק, קרית חיים, עכו, נהריה, זכרון יעקב, חדרה, כרמיאל, קרית טבעון, כרמל, טירת הכרמל וכל ישראל בפריסה ארצית.

התקשרו להצעת מחיר